Nowe spoty reklamowe to kontynuacja dotychczasowej kampanii z udziałem Kevina Spacey. Projekt ten określany jest przez ekspertów jako najbardziej prestiżowy w historii reklamy na naszym rynku. Dotychczasowe działania zwiększyły rozpoznawalność Banku Zachodniego WBK i polepszyły jego pozycję na rynku, plasując go na trzecim miejscu wśród najlepszych banków w Polsce. Znaczenie i wpływ aktora światowego formatu na wizerunek banku są zatem ogromne.
Poprzednie spoty do kampanii Banku Zachodniego WBK kręcone były w Nowym Jorku. Zmiana lokalizacji pociągnęła za sobą także zmianę reżysera. Jerzego Bogajewicza zastąpił Wojciech Smarzowski, znany z wyreżyserowania takich filmów jak: „Dom zły”, „Róża” czy „Drogówka”.
Kreacją kampanii zajęła się firma Red8 Advertising, realizację przygotował dom produkcyjny Propeller Film, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Agencja Business Sport Solutions specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu reklamowego wykorzystania wizerunku znanych postaci była odpowiedzialna za pozyskanie Kevina Spacey do kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK, podpisanie kontraktu oraz przebieg prac na planie filmowym.