Projekt ,,Jak Jeździsz”, realizowany przez BSS Group dla Santander Bank Polska, zdobył główną nagrodę w konkursie European Excellence Awards, wyróżniającym wybitne osiągnięcia w dziedzinie komunikacji i public relations. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 6 grudnia br. w Dublinie.
Od kilku lat w ramach projektu ,,Jak Jeździsz” edukujemy i informujemy kierowców na temat wszystkich aspektów bezpieczeństwa drogowego. Promujemy między innymi kulturalne zachowanie za kierownicą, uczymy technik jazdy, monitorujemy zmiany przepisów i wspieramy ideę udzielania pierwszej pomocy. Profil „Jak Jeździsz” na Facebooku obserwuje już ponad 120 000 osób. Każda z nich, zgodnie z ideą projektu, jest ambasadorem bezpiecznej jazdy.
Projekt”Jak Jeździsz” wspiera kierowca wyścigowy, Kuba Giermaziak:
Chcemy pokazać, że właściwa postawa za kółkiem może być fajnym, atrakcyjnym wzorcem zachowania, także wśród młodych ludzi. Dążymy do stworzenia największej w kraju społeczności ostrożnych i kulturalnych kierowców, szanujących się wzajemnie i poruszających się po drogach bezpiecznie.
W ramach projektu w roku 2018 zrealizowana została akcja „Ekobezpieczni”, promująca bezpieczeństwo dzieci w drodze do szkoły. W konkursie plastycznym i filmowym wzięło udział prawie 50 szkół, a na prace internauci oddali w sumie ponad 170 000 głosów.
Kilka dni temu rozpoczęła się także akcja #Zaparkuj telefon i jedź, nawołująca do niekorzystania z telefonów w trakcie jazdy. Kampania obejmuje spoty radiowe, komunikację w social media i panele dyskusyjne w mediach.
O sukcesie ,,Jak Jeździsz” mówi Damian Raciniewski, President of the Board BSS Group:
Bardzo cieszymy się, że działania promujące bezpieczeństwo na drogach zostały docenione. Od kilku lat nasz zespół wspólnie z Santander Bank Polska prowadzi komunikację projektu zmierzającego do poprawy statystyk drogowych w przystępny dla współczesnego odbiorcy sposób. Nie straszymy, nie zalewamy liczbami – uczymy szacunku do każdego uczestnika ruchu drogowego i dążymy do wzajemnego zrozumienia. Prestiżowa nagroda przyznana przez grono wybitnych ekspertów dowodzi jakości naszych działań i jest dla naszego zespołu wspaniałym wyróżnieniem.
Wtóruje mu Agnieszka Sakowicz, Managing Director BSS Group:
Cieszy nas, że projekt skupiony na poprawie bezpieczeństwa wśród społeczności lokalnych został doceniony na arenie europejskiej. Każdego dnia ogromne zaangażowanie użytkowników fanpage’a „Jak Jeździsz” utwierdza nas w przekonaniu, jak ważna i potrzebna jest edukacja z zakresu bezpieczeństwa i kultury jazdy. Docenienie przez ekspertów z branży PR jest potwierdzeniem jakości naszych działań.
Nagrody European Excellence Awards przyznawane są za wybitne osiągnięcia w dziedzinie PR i komunikacji od 2007 roku. Szeroki zakres kategorii – od komunikacji wewnętrznej po public relations, pozwala na kompleksowy przegląd najważniejszych projektów komunikacyjnych w Europie. Wśród laureatów znaleźli się także m.in. IKEA Italia, Ford, Kaspersky Lab Italia, Opel, Google Russia oraz UNICEF. Pełna lista zwycięzców znajduje się na oficjalnej stronie gali.