Najlepszy polski tenisista, legendarny sportowiec, a dziś także biznesmen i pasjonat sztuki. Wojciech Fibak, poznaniak z krwi i kości, zwyciężył w plebiscycie „Ikony Poznania na 70-lecie Głosu Wielkopolskiego”.
„Ikony Poznania” to plebiscyt zorganizowany przez Głos Wielkopolski z okazji jubileuszu 70-lecia istnienia dziennika. Cechą szczególną konkursu jest fakt, że to sami czytelnicy zgłaszali i wybierali kandydatów na osobistości stolicy Wielkopolski.
Konkurs podzielono na trzy kategorie: najważniejsze poznańskie wydarzenie minionego 70-lecia, kultowa restauracja lub lokal jako rozpoznawalny element miasta oraz osoba i instytucja uznawana za najlepszego ambasadora Poznania. W tej ostatniej kategorii zwyciężył Wojciech Fibak, pokonując w plebiscycie m.in. Eleni, Jana A. P. Kaczmarka, Grażynę Kulczyk czy Kabaret TEY.
Agencja marketingu sportowego Business Sport Solutions od wielu lat współpracuje z tym najwybitniejszym polskim tenisistą i szanowanym ambasadorem Polski w świecie. W naszym portfolio znajdują się projekty zrealizowane wspólnie z Wojciechem Fibakiem, zarówno z zakresu wykorzystania wizerunku jak i komunikacji. Wyróżnienie w plebiscycie Głosu Wielkopolskiego świadczy o niegasnącej popularności i poszanowaniu osiągnięć Gwiazdy.