BSS Group w składzie na LOTTO EUROVOLLEY POLAND 2017

Rok 2017 w kalendarzu wydarzeń sportowych w Polsce stoi pod znakiem CEV Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn LOTTO EUROVOLLEY POLAND 2017. Z okazji tego wyjątkowego turnieju BSS Group, we współpracy
z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, opracowało i zajęło się wdrożeniem nowej strategii obecności polskiej siatkówki w Internecie.

Opracowana przez BSS Group strategia obecności Polskiej Siatkówki w Internecie otwiera całkiem nowy rozdział w dialogu z kibicami. Dobrane przez nas kanały i narzędzia komunikacji spowodują, że siatkarskie emocje opanują nie tylko polskie areny sportowe, strefy kibiców i ich domy, ale także zdominują przestrzeń wirtualną! Jesteśmy dumni, że jako BSS Group możemy współtworzyć zintegrowaną platformę komunikacyjną dla jednej
z najpopularniejszych dyscyplin w Polsce i dla Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Naszą ambicją jest jeszcze większe zintegrowanie wspaniałych kibiców i zaoferowanie im wielokanałowego interaktywnego kontaktu
ze środowiskiem sportowym
– powiedziała Agnieszka Sakowicz, Managing Director BSS Group.

Komunikacja z naszymi fantastycznymi i oddanymi kibicami jest dla nas kluczowym obszarem. Zdecydowaliśmy się użyć najbardziej nowoczesnych i przede wszystkim skutecznych form dotarcia do fanów. Zdajemy sobie sprawę z potencjału naszej dyscypliny, ale też mamy świadomość naszych rezerw, dlatego nowa strategia obecności Polskiej Siatkówki w Internecie – powiedział Jacek Kasprzyk – prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

W ramach współpracy BSS Group odpowiada za opracowanie architektury i funkcjonalności nowego portalu pzps.pl, będącego przyjazną i interaktywną multiplatformą informacyjno–rozrywkową scalającą wszystkie siatkarskie aktywności w sieci. Strategia promocji w Internecie obejmuje również intensywny rozwój dotychczasowych profili
w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, a także poszerzenie kanałów dotarcia do kibiców o profesjonalne działania na YouTubie i Instagramie. BSS Group kompleksowo przygotowuje i realizuje działania komunikacyjne w mediach społecznościowych oraz interaktywne konkursy i quizy wraz z całościową obsługą.

Realizowane działania udowadniają, że obu podmiotom bliski jest nie tylko duch sportowej rywalizacji, ale także postępu i rozwoju nowoczesnych technologii.