Postanowiliśmy odświeżyć wizerunek wprowadzając nowe logo oraz identyfikację wizualną. Wystartowała również odmieniona strona internetowa naszej firmy.
Business Sport Solutions zbliża się do 10-lecia swojej komercyjnej aktywności na styku biznesu i sportu. Systematycznie zwiększając zaangażowanie na rynku marketingu sportowego odnotowujemy sukcesy, które stały się inspiracją dla odświeżenia własnego wizerunku.
Jesteśmy jednym z pionierów branży marketingu i PR sportowego w Polsce. Nowy znak nawiązuje do rangi, osiągnięć i aspiracji marki.
„Tworząc symbolikę nowego logotypu staraliśmy się przekazać podstawowe idee przyświecające aktualnemu kursowi firmy, uwypuklając jej sportowy charakter i dynamiczny rozwój. Minimalistyczne godło tworzy wraz z układem typograficznym abstrakcyjną wizję olimpijskiego znicza. Szukaliśmy skojarzeń z wyczynem, atrybutami sportowego czempionatu i przewodnictwa. To wartości, które pozostaną aktualne zarówno w świecie sportu, jak i wśród naszych partnerów biznesowych” – mówi Damian Raciniewski, prezes Business Sport Solutions.