Jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy – pięciokrotny mistrz Polski, trzykrotny mistrz Szkocji i mistrz Cypru oraz były kapitan Reprezentacji Polski w piłce nożnej – Maciej Żurawski jest bohaterem nowej odsłony kampanii reklamowej Kuchnia Lidla. Sportowiec dołączył tym samym do grona gwiazd, które uczestniczyły w reklamowym talk show Doroty Wellman i Karola Okrasy.
Nawiązując do zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce nożnej we Francji Maciej Żurawski promuje tydzień francuski pod hasłem „Polska kibicuje francuskim smakom”. Piłkarz prócz występu w reklamowym talk show, w którym dzieli się z widzami odkryciami kulinarnymi, nagrał również krótki film instruktażowy z przepisem na swoje ulubione danie kuchni francuskiej. Czy poznając kuchnię organizatorów Euro 2016 poznamy ich przepis na mistrzowską grę na boisku?
„W trakcie mojej kariery sportowej dużo podróżowałem. Mieszkałem także w Szkocji i na Cyprze. Jedzenie to nieodzowny element życia, więc naturalnym jest, że pobyty zagranicą znalazły odzwierciedlenie także w mojej kuchni” – skomentował Maciej Żurawski.
Agencja Business Sport Solutions odpowiedzialna jest za reklamowe wykorzystanie wizerunku Macieja Żurawskiego, podpisanie kontraktu oraz koordynację współpracy na planie zdjęciowym i filmowym.
„Historia marki Macieja Żurawskiego to także historia firmy Business Sport Solutions. Ponad 10 lat temu, gdy rozpoczynaliśmy współpracę, Maciej Żurawski był absolutnym numerem jeden wśród polskich piłkarzy. Dzięki systematycznym i umiejętnym działaniom, jako jednemu z niewielu zawodników, udało się po zejściu z boiska pozostać w grze na polu marketingowym. Potwierdzeniem tego jest kampania marki Lidl, w której kibice już wkrótce będą mogli zobaczyć Żurawia” – dodał Damian Raciniewski, President of the Board Business Sport Solutions.
Kampanię reklamową Kuchnia Lidla z Maciejem Żurawskim można obejrzeć tutaj.