Najbardziej utytułowany klub piłkarski na świecie – FC Barcelona – rozpoczął współpracę z Business Sport Solutions w celu pozyskania polskich partnerów zainteresowanych wykorzystaniem ogromnego potencjału marketingowego klubu. Tym samym otwierają się nowe możliwości dla polskich firm zainteresowanych promocją swojej marki poprzez sport.
Partnerstwo pomiędzy klubem piłkarskim FC Barcelona a agencją marketingu sportowego Business Sport Solutions dotyczy reprezentowania Dumy Katalonii w kontaktach z podmiotami gospodarczymi zainteresowanymi współpracą z klubem w zakresie sponsoringu i merchandisingu. Umowa podpisana z końcem stycznia 2013 roku na zasadzie wyłączności przyznaje Business Sport Solutions prawo do nawiązywania współpracy z potencjalnymi sponsorami i partnerami z Polski.
Wspólne przedsięwzięcie FC Barcelony i Business Sport Solutions wynika z polityki klubu, dla którego Polska jest bardzo ważnym rynkiem. Wzrost zainteresowania polskich firm wykorzystaniem sportu, a zwłaszcza piłki nożnej, jako strategicznego narzędzia komunikacji z grupami docelowymi zachęciło FC Barcelonę do zintensyfikowania działań nad Wisłą. W celu zaznaczenia swojej obecności oraz zwiększenia skuteczności na naszym rynku, klub postanowił realizować działania w Polsce za pośrednictwem wyspecjalizowanej agencji marketingu sportowego posiadającej wieloletnie doświadczenie w branży.
„Cieszymy się na współpracę z Business Sport Solutions – naszym partnerem handlowym i ambasadorem wartości i filozofii klubu piłkarskiego FC Barcelona w Polsce” – powiedział Laurent Colette, dyrektor handlowy z FC Barcelony.
Business Sport Solutions dzięki swoim sukcesom na rynku marketingu sportowego entuzjastycznie przyjmuje nowe wyzwanie wierząc, iż specjalistyczna wiedza i wieloletnie doświadczenie całego zespołu zaangażowanego w projekt FC Barcelony, umocni pozycję klubu w Polsce, a polskie firmy otrzymają unikatowe narzędzie marketingowe.
„Czujemy się wyróżnieni faktem, iż klub z Barcelony zaufał wiedzy i doświadczeniu naszej agencji. Wspólnie możemy osiągnąć efekt synergii i stworzyć wyjątkowe możliwości promocji polskich firm, które chcą zwiększyć świadomość swoich produktów i usług zarówno w Polsce, jak i za granicą poprzez współpracę z jedną z najlepszych sportowych marek na świecie” – dodaje Damian Raciniewski z Business Sport Solutions.