Tylko 15% Polaków podejmuje zalecaną przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) dawkę aktywności fizycznej dziennie. Jedną z przyczyn takiego stanu jest brak w dogodnej odległości odpowiedniej infrastruktury, która ułatwi i zachęci Polaków do zdrowego i pełnego ruchu trybu życia. W ramach propagowania idei „w zdrowym ciele zdrowy duch” agencja marketingu sportowego pozyskała ambasadora dla jubileuszowej inicjatywy Nestlé z okazji 150-lecia firmy, mającej na celu popularyzację w Polsce siłowni na świeżym powietrzu.
Business Sport Solutions zaangażowało w projekt Zbigniewa Bródkę, polskiego łyżwiarza szybkiego i złotego medalistę olimpijskiego, który na przykładzie własnych doświadczeń będzie przekonywał Polaków, że warto się ruszać. Agencja jest odpowiedzialna za koordynację współpracy pomiędzy sportowcem a największym producentem żywności na świecie.
W ramach kontraktu Zbigniew Bródka, kilkunastokrotny mistrz Polski, zdobywca Pucharu Świata oraz złoty i brązowy medalista Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014 wystąpi w kampanii promującej akcję „Nestlé porusza Polskę”, której finałem będzie ufundowanie 16 nowoczesnych siłowni terenowych w całym kraju. Sportowiec, który dzięki brawurowej wygranej w biegu na 1500 metrów na igrzyskach olimpijskich w Soczi w 2014 roku, gdzie prześcignął swojego rywala o zaledwie 0,003 sekundy, będzie w spotach reklamowych oraz na stronie www.nestleporusza.pl. zachęcał do głosowania na gminy, w których Nestlé wybuduje siłownie.
„Aby zdrowo żyć wystarczy się dobrze odżywiać i codziennie znaleźć chwilę na wysiłek fizyczny. Nie trzeba być zawodowym sportowcem, nie trzeba szukać wyjątkowych dyscyplin czy czegoś ekstremalnego. Odpowiednia dawka ruchu na świeżym powietrzu wystarczy. Dlatego z wielką przyjemnością popieram szczytną inicjatywę firmy Nestlé i jestem dumny, że wraz z nią będę mógł przyczynić się do stworzenia w Polsce miejsc, w których każdy będzie mógł zadbać o swoją kondycję” – powiedział Zbigniew Bródka.
Agencja Business Sport Solutions, specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu reklamowego wykorzystania wizerunku znanych postaci, odpowiada za pozyskanie Zbigniewa Bródki do kampanii, podpisanie kontraktu oraz koordynację współpracy na planie zdjęciowym i filmowym.
„Nestle porusza Polskę” jest największą tego typu inicjatywą na terenie Polski. To dla nas duże wyróżnienie, że została nam powierzona rola pozyskania ambasadora. Tak wielka akcja potrzebuje osobistości, która swoją postawą, życiem i sukcesami propaguje wartości zdrowego stylu życia i pokazuje, że warto wytrwale dążyć do swoich celów. Zbigniew Bródka niewątpliwie idealnie wpisuje się w projekt. Jestem przekonany, że swoją dobrą energią, zaangażowaniem i zacięciem sportowym poruszy Polskę” – podsumował Damian Raciniewski, President of the Board Business Sport Solutions.
Internetowe głosowanie na lokalizacje siłowni trwa do 6 lipca na NestlePorusza.pl.