Piotr Kędzierski dotarł do półfinału drugiej edycji programu „Agent - Gwiazdy”. „Agent - Gwiazdy” to reaktywowana wersja pierwszego reality-show w Polsce, który TVN nadawał w 2000 roku. W programie występuje 14 gwiazd, które wykonują różne zadania, próbując wytypować tytułowego „Agenta”, psującego im szyki.
Nasza agencja odpowiadała za:
- negocjację kontraktu
- koordynację współpracy z prezenterem.
Drugi sezon programu „Agent - Gwiazdy” oglądało średnio 1,59 mln widzów. Względem pierwszej edycji widownia programu spadła w 4+, ale wzrosła w 16-49. TVN w czasie nadawania reality-show był drugi w całym rynku i zdecydowanym liderem w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 19,79 mln zł.
Nasza agencja odpowiadała za:
- negocjację kontraktu
- koordynację współpracy z prezenterem.
Drugi sezon programu „Agent - Gwiazdy” oglądało średnio 1,59 mln widzów. Względem pierwszej edycji widownia programu spadła w 4+, ale wzrosła w 16-49. TVN w czasie nadawania reality-show był drugi w całym rynku i zdecydowanym liderem w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 19,79 mln zł.