Przygotowanie i realizacja strategii obecności w Internecie dla jednej z największych galerii handlowych w Polsce - Galerii Malta w Poznaniu.
Galeria Malta
Social media
5
miejsce
w rankingu Sotrender na koniec roku 2016
95
tysięcy
fanów na Facebooku
500
tysięcy
unikalnych użytkowników strony w ciągu roku
Strona internetowa
W pierwszym kwartale 2016 roku uruchomiliśmy nową stroną dla
Galerii Malta. Witrynę charakteryzuje prosty i
nowoczesny design. Z perspektywy klienta pojawiło się wiele
przydatnych funkcjonalności jak interaktywny plan galerii, kalendarz
aktualnych wydarzeń i promocji czy pełna integracja z kanałami
social media. Strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych.
Program lojalnościowy
W kwietniu 2016 roku uruchomiliśmy dla Galerii Malta portal
dedykowany najemcom galerii. Użytkownicy
otrzymują informacje dotyczące najbliższych wydarzeń i inwestycji
w Galerii Malta, a także najważniejsze wiadomości z rynku centrów
handlowych i handlu detalicznego. Za pomocą serwisu mogą
szybko i wygodnie przesłać własne materiały promocyjne do
publikacji na stronie internetowej i fanpage’u Galerii Malta na
Facebooku.
Portal jest również platformą do obsługi Malta Quality Awards - programu lojalnościowego skierowanego do współpracowników i najemców Galerii Malta. W ten sposób poznańskie centrum premiuje partnerów biznesowych, których praca buduje markę obiektu.
Portal jest również platformą do obsługi Malta Quality Awards - programu lojalnościowego skierowanego do współpracowników i najemców Galerii Malta. W ten sposób poznańskie centrum premiuje partnerów biznesowych, których praca buduje markę obiektu.
Polowanie na Elfa - akcja promocyjna na Snapchacie
W celu zwiększenia obrotów ze sprzedaży w okresie świątecznym zaprosiliśmy poznaniaków na Polowanie na Elfa do Galerii Malta. Akcja
polegała na wysyłaniu na Snapchatcie informacji dotyczących lokalizacji Elfa w centrum handlowym, który dawał wskazówki, w jaki sposób
zdobyć nagrody oraz bony rabatowe.
Dzięki intuicyjności akcji oraz wykorzystaniu nowego narzędzia jakim jest Snapchat podwoiliśmy liczbę unikalnych użytkowników, którzy parę razy dziennie wchodzą do aplikacji, aby wyświetlić komunikaty reklamowe od Galerii Malta. Podczas akcji zanotowaliśmy blisko 7000 wyświetleń snapów Galerii Malta. Tym samym poznańskie centrum handlowe jako jedna z pierwszych marek w Polsce rozpoczęła swoje działania na Snapchacie.
Dzięki intuicyjności akcji oraz wykorzystaniu nowego narzędzia jakim jest Snapchat podwoiliśmy liczbę unikalnych użytkowników, którzy parę razy dziennie wchodzą do aplikacji, aby wyświetlić komunikaty reklamowe od Galerii Malta. Podczas akcji zanotowaliśmy blisko 7000 wyświetleń snapów Galerii Malta. Tym samym poznańskie centrum handlowe jako jedna z pierwszych marek w Polsce rozpoczęła swoje działania na Snapchacie.