Pod koniec grudnia 2016 fani Ewana McGregora zostali zaskoczeni relacją w mediach społecznościowych z jego pobytu w Warszawie. Aktor przyjechał do Polski na zaproszenie BSS Group, by zagrać główną rolę w sensacyjnym spocie reklamowym „Czerwony punkt” debiutującej platformy VOD - ShowMax.
Centralnym elementem kampanii jest 7-minutowa etiuda w reżyserii Patryka Vegi. U boku Ewana McGregora w produkcji wzięli udział m.in. Olga Bołądź, Andrzej Grabowski i Piotr Stramowski. Spoty reklamowe emitowane są w telewizji, kinach oraz na showmax.com. Wspiera je kampania na portalach społecznościowych, outdoorze, a także direct marketing.
W ramach projektu odpowiadaliśmy za:
- pozyskanie Ewana McGregora do kampanii
- podpisanie kontraktu z gwiazdorem
- koordynację współpracy na planie filmowym
Autorem kampanii jest agencja Bridge2Fun, a producentem Opus Film. ShowMax to płatny serwis VOD należący do koncernu Naspers, który jest dostępny już w 65 krajach. W Polsce zadebiutował 15 lutego 2017 roku.
Centralnym elementem kampanii jest 7-minutowa etiuda w reżyserii Patryka Vegi. U boku Ewana McGregora w produkcji wzięli udział m.in. Olga Bołądź, Andrzej Grabowski i Piotr Stramowski. Spoty reklamowe emitowane są w telewizji, kinach oraz na showmax.com. Wspiera je kampania na portalach społecznościowych, outdoorze, a także direct marketing.
W ramach projektu odpowiadaliśmy za:
- pozyskanie Ewana McGregora do kampanii
- podpisanie kontraktu z gwiazdorem
- koordynację współpracy na planie filmowym
Autorem kampanii jest agencja Bridge2Fun, a producentem Opus Film. ShowMax to płatny serwis VOD należący do koncernu Naspers, który jest dostępny już w 65 krajach. W Polsce zadebiutował 15 lutego 2017 roku.