Wzmocnić wizerunek oraz sprzedaż w segmencie Premium i wywołać skojarzenia z prestiżem, sportem i prędkością - takie zadania postawił przed nami PKN Orlen szukając pomysłu na promocję paliw VERVA.
8.15
mln
widzów na świecie
1
miejsce
w klasyfikacji zespołów 2014
14
miejsc
na podium
Odpowiadając na zapotrzebowanie Koncernu, przy wsparciu ekspertów krajowych i zagranicznych stworzyliśmy zespół wyścigowy VERVA Racing Team, rywalizujący w zawodach Porsche Supercup rozgrywanych przed GP Formuły 1. Przez 6 lat startów zespołu odpowiadaliśmy za obsługę techniczną, marketingową oraz PR-ową projektu. W tym czasie VERVA Racing Team z Kubą Giermaziakiem na czele sięgnął po wszystkie najważniejsze trofea - zdobył Mistrzostwo Świata Porsche Supercup, wygrał wiele wyścigów indywidualnych, a VERVA stała się najbardziej rozpoznawalną marką wśród paliw w Polsce.

Efekty marketingowe projektu

85
%
Rozpoznawalność wspomagana marki
80
%
Zaangażowanie kibiców sportów motorowych

Marketing

Projekt realizowany był wielowątkowo i eksploatowany na wielu polach wizerunkowych i biznesowych. W ramach kampanii powstała strona internetowa www.vervaracingteam.pl, blog Kuby Giermaziaka, profil zespołu na Facebooku i kanał na YouTube. Osią komunikacji była szeroka kampania PR: konferencje prasowe, tysiące publikacji radiowych, telewizyjnych, prasowych i internetowych. W oparciu o projekt sieć stacji PKN ORLEN organizowała promocje konsumenckie, w tym własną linię napoju energetycznego.

Projekty graficzne

Stworzyliśmy niepowtarzalny branding zespołu, który obejmował samochód, stroje zawodników, ciężarówkę serwisową, strefę serwisową i paddocku. Tworzyliśmy także całą identyfikację wizualną projektu oraz key visuale, reklamy prasowe, oprawę komunikacji, gadżety itp.