Jak Jeździsz

Prowadzenie akcji CSR na Facebooku wymaga nie tylko znajomości nowoczesnych technik komunikacyjnych w social mediach, ale również szczerej chęci spełniania misji społecznej. Z tego względu z przyjemnością podjęliśmy się zadania, jakie postawił przed nami Klient Bank Zachodni WBK i zainicjowaliśmy projekt "Jak Jeździsz" na Facebooku. Celem akcji jest popularyzowanie bezpiecznej jazdy samochodem. Pomimo specyficznej i niełatwej do komunikowania na łamach social media branży, profil już po pół roku działalności uzyskał milionowy zasięg całkowity, a po 12 miesiącach mogliśmy wspólnie cieszyć się liczbą 50 tysięcy fanów. 

Efekty

52
tys.
fanów na Facebooku na koniec 2016 roku
3
mln
zasięg fanpage'a
85
%
zasięg organiczny/ liczba fanów
Codzienny przyrost 150 fanów, niebywały - niemal 100% - zasięg organiczny postów względem całkowitej liczby fanów i dziesiątki tysięcy zaangażowanych użytkowników - takimi wynikami możemy pochwalić się na profilu Jak Jeździsz. Dzięki unikalnemu contentowi, skutecznemu targetowaniu oraz wprowadzaniu nowych funkcjonalności w promocji, wyżej wymienione cyfry z dnia na dzień rosną. 

Dodatkowy zakres działań

W ramach szerokiej promocji projektu posłużyliśmy się wieloma instrumentami nowoczesnego PR. Stały i dobry kontakt z dziennikarzami zaowocował licznymi publikacjami oraz kreacjami graficznymi w najbardziej znanych mediach w Polsce.
Nasze umiejętności oraz doświadczenie pozwoliły na zaangażowanie pracowników Bank Zachodniego WBK w projekt "Jak Jeździsz". W ramach współpracy z flotą udało się nie tylko komunikować za pomocą Intranetu, ale również zorganizować wewnętrzny konkurs oraz szkolenie z bezpiecznej jazdy samochodem służbowym.
Dla uatrakcyjnienia formy edukacji polskich kierowców wyprodukowaliśmy gry desktopowe, dzięki którym można było poznać tajniki jazdy po rondach czy udzielenia pierwszej pomocy tuż po wypadku samochodowym.
Podchodząc kompleksowo do prowadzenia projektu, stworzyliśmy również dedykowaną stronę internetową akcji wraz z podstronami dla wybranych subprojektów. 
W ramach projektu wykonaliśmy kilka interesujących produkcji filmowych - zarówno tych dedykowanych dla promocji w Internecie, jak i poza nim.
Zorganizowaliśmy szereg wydarzeń dla Banku Zachodniego WBK w ramach projektu "Jak Jeździsz", w tym jeden na Motor Show Poznań 2016 zakończony ogromny sukcesem.
Wielość konkursów, wydarzeń oraz szkoleń wymagała wyprodukowania atrakcyjnych gadżetów samochodowych, obrandowanych logiem Jak Jeździsz oraz Banku Zachodniego WBK.