Jak Jeździsz

Prowadzenie akcji CSR na Facebooku wymaga nie tylko znajomości nowoczesnych technik komunikacyjnych w social mediach, ale również szczerej chęci spełniania misji społecznej. Z tego względu z przyjemnością podjęliśmy się zadania, jakie postawił przed nami Klient Santander Bank Polska i zainicjowaliśmy projekt "Jak Jeździsz" na Facebooku. Celem akcji jest popularyzowanie bezpiecznej jazdy samochodem. Pomimo specyficznej i niełatwej do komunikowania na łamach social media branży, profil od 3 lat cieszy się sporym zainteresowaniem kierowców i jest obserwowany przez ponad 120 tysięcy użytkowników. 

Efekty

121 000
tys.
fanów na Facebooku na koniec 2018 roku
29
mln
zasięg fanpage'a
400 000
 
tygodniowy zasięg postów
Za działania na rzecz bezpieczeństwa na drogach, projekt Jak Jeździsz uhonorowany został główną nagrodę European Excellence Awards 2018

Dodatkowy zakres działań

  • PUBLIC RELATIONS
  • KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
  • APLIKACJE WEBOWE
  • WEBDESIGN
  • VIDEO
  • EVENTY
  • Materiały promocyjne
W ramach szerokiej promocji projektu posłużyliśmy się wieloma instrumentami nowoczesnego PR. Stały i dobry kontakt z dziennikarzami zaowocował licznymi publikacjami oraz kreacjami graficznymi w mediach ogólnokrajowych.
Nasze umiejętności oraz doświadczenie pozwoliły na zaangażowanie pracowników Santander Bank Polska w projekt "Jak Jeździsz". W ramach współpracy z flotą udało się nie tylko komunikować za pomocą Intranetu, ale również zorganizować wewnętrzny konkurs oraz szkolenie z bezpiecznej jazdy samochodem służbowym.
Dla uatrakcyjnienia formy edukacji polskich kierowców wyprodukowaliśmy gry desktopowe, dzięki którym można było poznać tajniki jazdy po rondach czy udzielenia pierwszej pomocy tuż po wypadku samochodowym.
Podchodząc kompleksowo do prowadzenia projektu, stworzyliśmy również dedykowaną stronę internetową akcji wraz z podstronami dla wybranych subprojektów. 
W ramach projektu wykonaliśmy kilka interesujących produkcji filmowych - zarówno tych dedykowanych dla promocji w Internecie, jak i poza nim.
Zorganizowaliśmy szereg wydarzeń dla Santander Bank Polska w ramach projektu "Jak Jeździsz". Wśród nich: eventy dla pracowników, szkolenia z pierwszej pomocy, event dla ponad 500 dzieci w Solcu Kujawskim, czy własne stoisko na Motor Show Poznań 2016. 
Wielość konkursów, wydarzeń oraz szkoleń wymagała wyprodukowania atrakcyjnych gadżetów samochodowych, obrandowanych logiem Jak Jeździsz oraz Santander Bank Polska.