Sensacyjny projekt Ewana McGregora i BSS Group

mcgregora

Pod koniec grudnia 2016 fani Ewana McGregora zostali zaskoczeni relacją w mediach społecznościowych z jego wizyty… w Warszawie. Aktor przyjechał do Polski na zaproszenie BSS Group specjalizującej się między innymi w sprzedaży praw do wizerunku znanych postaci na potrzeby kampanii reklamowych. W Polsce zagrał główną rolę w sensacyjnym spocie reklamowym „Czerwony punkt” debiutującej platformy VOD – ShowMax.

Centralnym elementem kampanii jest 7-minutowa etiuda w reżyserii Patryka Vegi. U boku Ewana McGregora w produkcji wzięli udział m.in.: Olga Bołądź, Andrzej Grabowski i Piotr Stramowski. Spoty reklamowe są emitowane w telewizji, kinach oraz na showmax.com. Wspiera je kampania na portalach społecznościowych, outdoorze, a także direct marketing.

Gwiazda kampanii, Ewan McGregor, to popularny aktor filmowy i teatralny znany szerokiej publiczności z roli Marka Rentona w filmie Trainspotting oraz Christiana w „Moulin Rouge!”. Wcielił się także w postać  Obi-Wana Kenobiego w kultowych „Gwiezdnych wojnach”. Jest także zapalonym motocyklistą oraz działaczem charytatywnym. Te dwie pasje połączył w projekcie Long Way Round, podczas którego przejechał na motocyklu trasę z Londynu do Nowego Jorku poprzez Unię Europejską, Ukrainę, Rosję, Kazachstan, Mongolię, Syberię i Kanadę. Podczas podróży McGregor i jego współtowarzysze odwiedzali ośrodki UNICEF-u na Ukrainie, w Kazachstanie i Mongolii.

Za pozyskanie Ewana McGregora do kampanii, podpisanie kontraktu z gwiazdorem oraz koordynację współpracy na planie filmowym odpowiedzialna jest agencja BSS Group. Nie jest to pierwszy sukces firmy w zakresie zaangażowania hollywoodzkiej gwiazdy do działań promocyjnych na terenie Polski. Agencja BSS Group zapewniła udział Kevina Spacey w kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK. Ma na koncie także wiele kontraktów z rodzimymi gwiazdami sportu. W 2016 roku w reklamie Kuchni Lidla wystąpił Maciej Żurawski, w kampanii Nestlé Porusza Polskę – Zbigniew Bródka, a w spocie reklamowym KitKat wziął udział Maciej Rybus. BSS Group jest także współwłaścicielem Filip Mecner Artist Management – lidera w komercjalizacji praw do wizerunku gwiazd polskiego show-biznesu. W ostatnim czasie agencja zrealizowała kampanie z udziałem Anny Starmach dla marki Electrolux, Małgorzaty Rozenek dla marki Fargotex, Olgi Frycz dla ING i Piotra Kędzierskiego dla T-Mobile.

„Zaangażowanie światowej gwiazdy tego formatu to zawsze wielkie wyzwanie produkcyjne i logistyczne, ale także wyjątkowa radość i doświadczenie. W Polsce nieczęsto zdarzają się kampanie dedykowane temu terytorium z aktorami znanymi z hollywoodzkich produkcji. Tym bardziej cieszy nas fakt, że BSS Group staje się liderem w realizacji tego typu projektów w Polsce. Co ważne, sukces tych kampanii i profesjonalizm ich przygotowania są zachętą dla pozostałych gwiazd do spojrzenia na nasz kraj, nie tylko jak na kierunek turystyczny, ale także jak na szansę biznesową” – skomentował President of the Board BSS Group, Damian Raciniewski.

Autorem kampanii jest agencja Bridge2Fun, a producentem Opus Film.

ShowMax to płatny serwis VOD, należący do koncernu Naspers, który jest dostępny już w 65 krajach. W Polsce zadebiutuje 15 lutego 2017 roku.