VERVA Street Racing – PKN ORLEN S.A.

Od 2010 roku współorganizowaliśmy największe w Polsce show motoryzacyjne. Podczas wszystkich dotychczasowych edycji impreza zgromadziła niemal 1500 pojazdów sportowych i wyczynowych oraz 400 tysięcy widzów.
Dostarczyliśmy setki wyjątkowych pojazdów:
  • samochodów sportowych - Ferrari, Porsche, Maserati, Jaguar, Noble, Wiesmann
  • samochodów pochodzących od oficjalnych firm tuningujących auta danej marki - Techart i Gemballa tuningujące Porsche, MTM tuningujący Audi, Geiger tuningujący auta amerykańskie
  • samochodów elektrycznych - Audi i8, Fisker Karma, Rimac Concept_One, Tesla Model S
  • lowriderów, bolidów wyścigowych - Formula E, Formula Renault, Bolid GP3, Formula 3, Formula 4
  • samochodów wyścigowych - Porsche 911 GT3 Cup, Audi Sport TT Cup, LMP2 Oreca 03, Renault Megane RS 275 Trophy
oraz gwiazd i zespołów:
  • Paula Swifta - kierowcy ekipy Top Gear Live
  • Bryana Bouffier
  • zespołu wyścigowego VERVA Racing Team, w tym Kuby Giermaziaka
VERVA Street Racing w social mediach
  • Odpowiadamy za komunikację eventu z użyciem czterech kanałów społecznościowych - Facebook, Instagram, YouTube i Pinterest.
  • VERVA Street Racing z roku na rok notuje znaczne wzrosty interakcji, a zainteresowani chętnie utożsamiają się z marką będąc przekonanym o wysokiej jakości i sprawności społecznościowe obsługi klienta.
160
tys.
zaangażowanych
fanów na Facebooku
200
tys.
wyświetleń
na YouTube
4
tys.
kliknięć
postu na fanpage'u
Interaktywne Pit Party
  • Komunikacja zbliżeniowa wsparciem dla event marketingu
  • Interkatywne Pit Party było jednym z elementów strategii marketingowej promującej VERVA Street Racing w mediach społecznościowych. W celu połączenia środowiska online z offline wykorzystaliśmy technologię RFID, która w połączeniu z dedykowanymi aplikacjami spowodowała, że granice pomiędzy światem realnym a wirtualnym zostały zatarte.
2
tys.
uczestników
zabawy
275
tys.
zasięg
komunikatów
  • Dzięki aktywności widzów komunikaty z imprezy dotarły w czasie rzeczywistym do ponad 275 tysięcy osób. Zasięg ten przyczynił się do powiększenia społeczności VERVA Street Racing oraz potwierdził, że obszar działań promocyjnych nie musi kończyć się na uczestnikach imprezy.
Rozszerzona rzeczywistość
  • Event z wykorzystaniem aplikacji mobilnej i rozszerzonej rzeczywistości dla uczestników VERVA Street Racing 2015. Aplikacja umożliwiała zrobienie zdjęcia w wirtualnym Porsche oraz zagranie w wirtualną grę wyścigową. Uczestnikom zapewniliśmy doskonałą zabawę udostępniając stanowiska do gry, pomoc animatorów i multimedialny sprzęt.