Polska Siatkówka

Przygotowanie i realizacja strategii obecności w Internecie dla Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Współpracę rozpoczęliśmy na kilka miesięcy przed największą sportowego imprezą roku w Polsce - CEV Mistrzostwa Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn LOTTO EUROVOLLEY POLAND 2017.

Zakres prac:
- całościowa za komunikacja na profilu Polska Siatkówka Facebooku oraz Instagramie,
- konkursy i aktywacje dla kibiców,
- administracja oficjalnym kontem na YouTube,
- przygotowanie materiałów graficznych na nową stronę pzps.pl.

Social media

3.5
mln
zasięgu postów na Facebooku w ciągu 1 tygodnia
5
tys.
nowych obserwujących na Instagramie w 2 miesiące
359
tys.
zaangażowanych fanów na Facebooku

Aktywizacja fanów

Zorganizowaliśmy wiele internetowych konkursów w tym głosowanie na imię maskotki LOTTO EUROVOLLEY POLAND 2017. Sprawdź więcej na ten temat.
Odpowiadaliśmy za komunikację na Instagram Stories podczas spotkań Ligi Światowej oraz LOTTO EUROVOLLEY POLAND 2017.
Zachęciliśmy kibiców do zmiany swoich avatarów poprzez specjalną nakładkę na Facebooku i w ten sposób wsparcie reprezentacji Polski podczas LOTTO EUROVOLLEY POLAND 2017.