Galeria Malta

Przygotowanie i realizacja strategii obecności w Internecie dla jednej z największych galerii handlowych w Polsce - Galerii Malta w Poznaniu.
Social media
5
miejsce
w rankingu Sotrender na koniec roku 2016
95
tysięcy
fanów na Facebooku
500
tysięcy
unikalnych użytkowników strony w ciągu roku
Strona internetowa
W pierwszym kwartale 2016 roku uruchomiliśmy nową stroną dla Galerii Malta. Witrynę charakteryzuje prosty i nowoczesny design. Z perspektywy klienta pojawiło się wiele przydatnych funkcjonalności jak interaktywny plan galerii, kalendarz aktualnych wydarzeń i promocji czy pełna integracja z kanałami social media. Strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych.
Program lojalnościowy
W kwietniu 2016 roku uruchomiliśmy dla Galerii Malta portal dedykowany najemcom galerii. Użytkownicy otrzymują informacje dotyczące najbliższych wydarzeń i inwestycji w Galerii Malta, a także najważniejsze wiadomości z rynku centrów handlowych i handlu detalicznego. Za pomocą serwisu mogą szybko i wygodnie przesłać własne materiały promocyjne do publikacji na stronie internetowej i fanpage’u Galerii Malta na Facebooku.

Portal jest również platformą do obsługi Malta Quality Awards - programu lojalnościowego skierowanego do współpracowników i najemców Galerii Malta. W ten sposób poznańskie centrum premiuje partnerów biznesowych, których praca buduje markę obiektu.
Polowanie na Elfa - akcja promocyjna na Snapchacie
W celu zwiększenia obrotów ze sprzedaży w okresie świątecznym zaprosiliśmy poznaniaków na Polowanie na Elfa do Galerii Malta. Akcja polegała na wysyłaniu na Snapchatcie informacji dotyczących lokalizacji Elfa w centrum handlowym, który dawał wskazówki, w jaki sposób zdobyć nagrody oraz bony rabatowe.

Dzięki intuicyjności akcji oraz wykorzystaniu nowego narzędzia jakim jest Snapchat podwoiliśmy liczbę unikalnych użytkowników, którzy parę razy dziennie wchodzą do aplikacji, aby wyświetlić komunikaty reklamowe od Galerii Malta. Podczas akcji zanotowaliśmy blisko 7000 wyświetleń snapów Galerii Malta. Tym samym poznańskie centrum handlowe jako jedna z pierwszych marek w Polsce rozpoczęła swoje działania na Snapchacie.